måndag 1 december 2008

Jag får skämmas lite...

Har varit mycket slarvig senaste tiden, men det har varit mycket med allt så blogg och Twitch Twitch har hamnat lite i skymundan. Men nu börjar det arta sig. Har ca 4 veckor kvar på nuvarande jobbet och sedan bär det av till Nya Zeeland för att hälsa på Nora och Petter samt semester. Resebloggande ska förekomma här, jag lovar. Efter det så blir det nytt jobb på Altran Technologies som konsult. Ska bli spännande och jag är riktigt sugen på att komma ut och testa något nytt.

Helgen har varit mycket bra, har hunnit med massor. Blev en kväll på Nordic Light med skön elektronisk musik, Johan skulle dock lura iväg oss en runda till Kungsgatan 15 på någon ny klubb.... snacka om flopp. Om ni skulle få ett infall att gå dit så gör inte det. Vi var snabbt tillbaka på NL igen. På lördagen han vi även med att hälsa på Erika som vi inte träffat på alldeles för länge. Vi fick träffa lilla Elda som var en riktigt snäll lite krabat.

Söndagen ägnades för mig och Elisabeth åt ett besök på Mörby badet medan Hanna jobbade och sedan Julkonsert. Så lite julstämning infann sig. Elisabeth och pappa hade även en pärlplatte session och mina fina skapelser kan ses nedan. Skönt att få bejaka sin nördighet en stund.


Glad första advent på er alla och attan, det är snart Jul.....

Inga kommentarer: