fredag 18 februari 2011

I morgon möter vi ljuset i vintermörkret

Efter lång väntan i vintermörkret är det nu dags i morgon för vinterminglet på Waterfront i Stockholm. Vinterminglet är ett event runt sociala medier. Detta är mitt första event av denna typ som jag deltar på. Några kanske blir frågande på vad jag ska göra där. Bortsett i från att träffa massa trevligt folk som jag känner eller vill träffa i från mitt twitter flöde så ska jag knyta nya kontakter och få mer inspiration till de tankar jag har runt att att använda sociala medier bättre och effektivare i mitt arbete. Så blir ni nyfikna och inte kan komma så kolla in deras sida på www.ssmx.se, Facebook gruppen eller följ @ssmx_se på twitter och taggen #ssmx. Jag kan lova att det kommer att skrivas en hel del och säkert komma ett och annat Bambuser klipp också för den nyfikne. Och alla anda, vi ses i morgon.

Inga kommentarer: