lördag 1 januari 2011

Day 01 – Introduce yourself

Pressentera sig själv. Känns lite konstigt att göra det av någon anledning. Är en 34 år gammal friluftsintresserad kille ursprungligen i från Värnamo i Småland. Bor numera med min sambo och dotter i Åkersberga. Är utbildad elektroingenjör och jobbar som gruppledare/business manager på en konsultfirma som heter Altran i en mycket säljorienterad roll.

Ska man summera min vardag så är det som för så många andra, jobbar för mycket, lägger så mycket tid man kan på familjen men hinner inte alltid med själva livet och vännerna. Mitt bloggintresse har växt de senaste åren, mycket sedan jag aktivt började Twittra som @scharchen. På något sätt blev det då som att man kunde få en bättre bild av och lära känna personen bakom bloggen. Har resebloggat mm lite över tiden, men det har aldrig blivit något regelbundet. Den senaste tiden har jag dock funderat på att göra något, kanske bara ett tag för att samla tankar med mera. Så började jag följa 30 dagar bland lite bloggare i landet och tänkte testa att inleda 2011 med just 30 dagar med förutbestämda ämnen varje dag. Så detta är jag och detta är dag 1 av mina 30 dagar.

Inga kommentarer: