fredag 21 januari 2011

Day 20 – This month (lite sent)

Aj aj aj, klarade 19 dagar innan första bommen i går, men det var en helt galen dag så det blev ingen tid att sätta sig och skriva i går. Lite av det hänger i hop med det som är i rullning denna månaden.

Så, första månaden på 2011! Löften om nya friska tag, en ny början, ny betalplan från CSN, ett nytt annorlunda liv ska börjas  mm bla bla bla, ja just det...

Ändå så är det lite så i år på riktigt. Som jag nämnde i posten om min vecka så händer det en del just nu. Kommer att börja på nytt jobb i Mars och det gör att mycket av jobbsituationen denna månaden kretsar kring att avsluta och göra överlämnande i den rollen jag har nu samtidigt som det ny lockar runt hörnet. Det är rätt lätt att känna sig ambivalent i den situationen nu, men jag vill lämna snyggt och bra så det är fokus på det. Sen så har jag varit med på lite aktiviteter med nya jobbet redan för att lära känna gruppen med AW mm.

Försöker komma på vad annat som präglar denna månad men det är så lätt att halka tillbaka till det som ockuperar tankarna och det är det ovan nämna. Blir rätt banalt, men jag har skaffat ny hel projektor igen efter att den gamla dog. Det lilla projektet genererade en mindre ommålning av storarummet för att bildytan växte, och det måste en nörd som jag givetvis utnyttja. Även nya fridluftkläder i form av skal och dunjacka har det blivit så ja jag satsar stort på att hålla landets BNP på en bra nivå så här redan i Januari. Annars så får man jobba på att vara mer som dag 19.

Inga kommentarer: