torsdag 27 januari 2011

Day 27 – Your favorite place

Ohhh så svårt att välja. Man kan dels tänka sig en plats där man gärna ofta är och trivs, och senaste tiden så när jag vill ha tid för mig själv och fundera så hamnar jag ofta i Vasastan. Vet inte varför riktigt, men jag trivs på något sätt där.

Ska man se vidare är Smailaträffen i Sarek en plats som har fastnat i mitt hjärta. Jag förälskade mig i Takaka och Pohara beach på Nya Zeeland, har tom sagt att om jag ska rymma och gömma mig någonstans någonsin så är det dit. Lite dumt att skriva det här då, blir lättare att hitta mig nu. Jag älskar San Francisco, och min hjärtats ö är Gotland.

Så att välja en favoritplats är svårt och jag kan nog inte riktigt välja. Men det finns många platser som har en speciell betydelse för mig. Både nära och långt borta.

Inga kommentarer: