onsdag 26 januari 2011

Day 26 – Your fears

Vad jag fruktar eller är rädd för? Först när jag tänkte på det så kände jag att man är väll inte rädd för något speciellt. Men det är nog bara en villfarelse. Rannsakar man sig så är det klart att man är rädd och fruktar saker. Och en sak som kommer upp är ensamhet. inte att vara själv ett tag, tycker snarare att det kan vara skönt. Utan den där skärande ensamheten när man känner och vet att det inte finns någon alls. en totala tomheten. det skrämmer mig. Fick frågan om det kunde vara döden som denna ensamma tomhet symboliserar, Men så känns det inte, är inte döden jag är rädd för, tror inte att det blir tomt eller ensamt då, det är bara den övergivna ensamheten jag inte vill uppleva. Så snälla, överge mig inte.

Så vad är era fears? Någon som vågar svara, eller är det just det ni är rädda för?

Inga kommentarer: