lördag 15 januari 2011

Day 15 – Your dreams

Jag drömmer om att flyta till något större framöver, givetvis med kortare resväg om man nu ändå ska få drömma.
Jag drömmer om att en dag starta eget företag. Jag har ingen aning om vad jag ska göra i det ännu, men det är en dröm att komma på det också. Jag skulle också vilja ge mig av och arbeta utomlands något år i framtiden.
Jag drömmer om ordning, lugn och stabilitet i den i bland kaosartade värld man lever i.
I bland när jag drömmer drömmer jag om electric sheep.
Jag drömmer om att en dag våga uttrycka mig på ett sätt som jag skulle vilja men ofta hindrar mig själv i från att göra.
Jag drömmer om att få resa och upptäcka mer än jag redan har gjort.
Jag drömmer väldigt ofta om mer eller mindre banala saker.

Bild av Infidelic

Inga kommentarer: